Mając świadomość, iż zadowolenie klienta jest podstawowym warunkiem skutecznego funkcjonowania oraz dalszego rozwoju naszej firmy na rynku, nadrzędnym celem jest poznawanie potrzeb klienta oraz realizacja usług o ustalonej jakości, z uwzględnieniem wymagań ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 w uzgodnionym z klientem terminie, z jednoczesnym zobowiązaniem do ochrony środowiska i zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
Najwyższe kierownictwo stwarza każdemu pracownikowi warunki i klimat dla zrozumienia swoich zadań i odpowiedzialności za jakość oferowanych usług, ochronę środowiska oraz BHP.
Ustanowiona, akceptowana i zakomunikowana Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań, spełniania wymagań klienta, wymagań prawnych oraz ciągłego doskonalenia. Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość, środowisko i BHP wykonywanej przez nich pracy i pełna identyfikacja z firmą gwarantują osiągnięcie założonych celów.
Cele Zintegrowanego Systemu Zarządzania wyznaczone w Polityce Zintegrowanego Systemu Zarządzania realizujemy przez:
– Zatrudnianie personelu o niezbędnej wiedzy, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych, dążąc do ciągłego ich doskonalenia,
– Stosowanie nowoczesnych maszyn i urządzeń przy realizacji usług,
– Korzystanie tylko ze sprawdzonych poddostawców materiałów i podwykonawców usług spełniających wymagania jakościowe, środowiskowe i BHP,
– Terminową realizację usług,
– Stosowanie nowoczesnych technik zarządzania przedsiębiorstwem w szczególności dotyczy to precyzyjnego określenia odpowiedzialności i uprawnień dla kierownictwa oraz poszczególnych pracowników,
– Narzędzia informatyczne,
– Zapobieganie zanieczyszczeniom środowiska naturalnego,
– Eliminowanie zagrożeń i ograniczanie ryzyk dotyczących BHP,
– Konsultacje i współudział pracowników w zapewnieniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.
Prezes Zarządu